Općenito
Naša tvrtka stoji vam na raspolaganju i nakon kupnje. Kako biste brzo i kvalitetno saznali sve vezano uz jamstvo i reklamacije, na ovoj ćemo stranici istaknuti najvažnije informacije. Ako imate dodatna pitanja, obratite nam se na e-mail: podrska@links.hr.
Trudimo se da kompletan proces od preuzimanja neispravnog artikla do povratka popravljenog/zamjenskog artikla prođe sa što manje poteškoća te da taj proces klijentu oduzme što manje vremena.
Što se tiče trenutnog stanja tehnologije, nije moguće garantirati stopostotnu ispravnost hardverskih i softverskih komponenata te međusobnu kompatibilnost svih komponenta ponuđenih u cjeniku.
Zamjena dijelova prije provjere eventualnih nedostataka nije moguća. Reklamacije koje se šalju putem paketne distribucije moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve nepropisno zapakirane reklamacije ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu Links d.o.o neće preuzeti. Takve će reklamacije biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.
Što je jamstvo?
Jamstvo je pravo svakog kupca, a daje se na kupljenu robu.
Garancija, tj. pravo na ostvarenje jamstva jedno je od temeljnih prava potrošača. Pravo potrošača na ostvarenje jamstva nastupa odmah po preuzimanju kupljene robe i izdanog računa. Račun je ekvivalentan ugovoru o prodaji te automatski aktivira prava i obaveze nastale u odnosu trgovac/kupac koje se odnose na kupljenu robu.
Nakon slanja/predaje uređaja radi ostvarenja jamstva uređaj se zaprima u prostorijama naše tvrtke i predaje se u servis na dijagnostiku. Zamjena dijelova prije provjere ispravnosti uređaja nije moguća. Osoblje servisa telefonom ili e-mailom kontaktirat će stranku kako bi je obavijestili je li kvar na uređaju pokriven jamstvom.
Zamjenski artikl nije moguće podići bez pripadajućeg reklamacijskog obrasca koji osoblje servisa izdaje prilikom zaprimanje robe.
Molim vas da detaljno pročitate uputstva vezana uz ostvarenje jamstva kako bi proces protekao sa što manje poteškoća.
Reklamacije upućene kurirskim službama
Kako bi povrat reklamacije prošao bez poteškoća, molimo vas da se pridržavate sljedećih uputa:
a) Upakirajte robu u kartonsku kutiju i zaštitite unutrašnjast pakiranja, odnosno proizvod, kako bi mogućnost oštećenja u transportu bila minimalna.
b) Uz artikl priložite sav dobiveni pribor koji ste dobili pri kupnji.
c) Računalne komponente uključuju vrlo osjetljivu opremu. Preporuča se da prije transporta na vidljivo mjesto istaknete potencijalnu lomljivost artikla.
d) Uz pošiljku priložite kopiju računa te označite dodatno koji artikl šaljete s računa. Potpunu pošiljku pošaljite na adresu:
Reklamacije
Links d.o.o.
Ljubljanska ulica 2A, 10431 Sveta Nedelja
Ako imate dodatna pitanja vezana uz povrat artikala zbog reklamacije, možete nas kontaktirati na e-mail: podrska@links.hr
Slučajevi koje jamstvo ne pokriva
Jamstvo ne vrijedi u sljedećim slučajevima:
- Oštećenja i kvarovi nastali nestručnim i nepravilnim rukovanjem.
- Oštećenja nastala zbog nepravilnog rukovanja poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani u uputstvima za uporabu te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima (povećani postotak vlage, visoke i niske temperature). Primjer: spajanje uređaja na nepredviđene izvore napona mogu dovesti do oštećenja uređaja, topljenja pojedinih dijelova te stvaranja uočljivog oštećenja koje nije pokriveno jamstvom. Također, korištenje uređaja u prostorima neprilagođene temperature i vlažnosti stvara kondenzat koji može dovesti do kvara komponenata.
- Oštećenja i kvarovi nastali zbog neovlaštenog popravka artikala i uređaja treće neovlaštene osobe.
- Mehanička oštećenja na komponentama (procesor, matična ploča, grafička kartica, diskovi i sl.): lomovi, ogrebotine, napuknuća.
- Oštećenja raznih vrsta nastalih u transportu zbog neprimjerenog pakiranja proizvoda. Ako je došlo do oštećenja prilikom transporta, u najkraćem ćemo vas roku o tome obavijestiti kako biste mogli kontaktirati transportnu službu i obavijestiti je o problemu. Sigurnost neispravnog artikla tijekom transporta vaša je odgovornost, mi odgovornost preuzimamo u trenutku primitka proizvoda.
- Oštećenja diskova i ostalih medija za pohranu podataka nastala nepravilnom montažom i korištenjem. Primjer: uporaba nestandardnih i predugačkih vijaka za montažu tvrdog diska može dovesti do oštećenja diska, gubitka podataka te u ekstremnim slučajevima i do kratkog spoja u kojem i ostale komponente mogu biti uništene.
- Oštećene ili potrgane garancije naljepnice. Ovo ne uključuje garancijske naljepnice na gotovim konfiguracijama. Ako naljepnice maknete s gotovih konfiguracija, ostaje vam zasebno jamstvo za svaku komponentu.
Samostalno ugrađivanje komponenti preporučujemo samo u slučaju da kupac posjeduje nužno znanje i iskustvo. Većinu komponenti ugrađujemo besplatno ako su kupljene kod nas, pa ne postoji rizik od neispravnog ugrađivanja. Ako tražite informacije o dodatnim troškovima ugradnje komponenti, preporučamo da detaljno proučite cjenik servisa.
Produljeno jamstvo
Neki proizvođači daju produžena jamstva na svoje artikle.
Svi proizvođači i svi maloprodajni i veleprodajni subjekti moraju se pridržavati jamstvenih rokova koje propisuje zakonodavac. Dio proizvođača produžuje rok pod kojim je uređaj pod jamstvom često kako bi se kupac zbog te pogodnosti odlučio za kupnju njihovih artikala. Links d.o.o. prosljeđuje jamstvo od dobavljača te najčešće nismo u mogućnosti utjecati na produljena jamstva. Neki artikli na kutijama, pakiranjima i ambalaži imaju istaknuto doživotno jamstvo (Lifetime Warranty) za koje je odgovoran proizvođač. Preporučljivo je pri kupovini provjeriti kakvo jamstvo dobivate kupovinom artikla te postoji li procedura za ostvarivanje prava na jamstvo nakon tog roka. Naš servis stoji vam na raspolaganju kako bi vam pomogao i uputio vas na pravo mjesto kako biste mogli koristiti dodatno jamstvo koje nudi sam proizvođač.
Oštećenja u transportu
Unatoč pažljivom pakiranju artikala, uvijek postoji mogućnost oštećenja prilikom transporta. Preporučamo da prilikom preuzimanja pošiljke obratite pažnju na sljedeće:
- Prilikom preuzimanja pošiljke pomno pogledajte je li karton oštećen ili otvaran.
- Pregledajte ljepljivu traku kojom je paket zapečaćen te provjerite je li oštećena.
- Odmah pregledajte sadržaj pošiljke. Ako uočite nedostatke, odmah ih prijavite dostavljaču i nama.
Brzina dojave je ključna kako bismo problem mogli proslijediti odgovornim osobama. Držimo se roka određenog za prijavu te u slučaju kašnjenja nismo u mogućnosti postaviti zahtjev za naknadu štete. Rok za prijavu je 24 sata od primitka paketa. Obvezujemo se da ćete o eventualnim oštećenjima koja nastaju pri Vašem slanju artikala u našu trgovinu biti pravovremeno obaviješteni. Nepravilnosti koje nastaju u toku transporta molim da nam dojavite e-mailom na adresu: podrska@links.hr. Potrebno je uz opis oštećenja (problema) priložiti i slike spornog paketa (vanjska i unutarnja ambalaža) te proizvoda, također na navedenu e-mail adresu podrska@links.hr.
Nakon prijave kurirskoj službi, slobodni ste nam poslati artikl uz pisani dokaz prijave oštećenja kurirskoj službi. Po primitku istog, artikl će se detaljno pregledati te procijeniti nastala oštećenja. Po procjeni bit ćete obaviješteni o daljnjoj proceduri.
Molimo Vas da original ambalažu kupljenog proizvoda otvarate po linijama ljepljive trake.
U slučaju neadekvatnog otvaranja ambalaže te oštećenja proizvoda u procesu istog, Vašu reklamaciju nismo u mogućnosti uvažiti.
Molimo Vas da nam potrebnu dokumentaciju dostavite na mail podrska@links.hr.
U naslovu maila upišite: “Oštećeni proizvod”.
U tekstu navedite Vaše ime i prezime, broj Vaše Web narudžbe te broj računa.
Priložite fotografije i presliku računa.
Upute za fotografiranje oštećenih pošiljaka možete preuzeti na sljedećoj POVEZNICI
UČESTALA PITANJA
1. Artikl je vraćen tvrtki zbog reklamacije. Zašto ne mogu odmah dobiti zamjenski artikl?
Uređaj je potrebno testirati kako bi se utvrdilo je li problem doista u uređaju ili se radi o problemima drugačije prirode. Ako bi uređaj zamijenili bez testiranja, postoji mogućnost da bi se vaši problemi nastavili. Servis svakodnevno zaprima veliki broj zahtjeva vezanih za jamstvo komponenata. Rješavanje jamstva prioritet je i tvrtke i kupaca.
2. Pakiranje artikla ne uključuje sve što je navedeno u uputstvima. Što moram učiniti kako bi to bilo ispravljeno?
Pri ulazu robe provjeravamo artikle s vidljivo oštećenom ambalažom te bilježimo serijske brojeve svih artikala. Ne provjeravamo sadržaj svake kutije, pa ne isključujemo mogućnost eventualnih nedostataka. Eventualne nedostatke možete nam prijaviti e-mailom na podrska@links.hr
3. Kupljeni artikl nije kompatibilan s ostatkom konfiguracije ili s nekim drugim uređajem koji bi ga trebao koristiti. Što mi je činiti?
Ako nije prošlo 8 dana od kupovine artikla, možete tražiti povrat artikla. Osoblje servisa utvrdit će je li zamjenu moguće izvršiti te će vam se u tom slučaju artikl zamijeniti za drugi koji odgovara vašim potrebama. S obzirom na to da nismo upoznati s ostatkom vaše konfiguracije za koju kupujete pojedinačni artikl, kompatibilnost artikla i ostatka konfiguracije nije predmet jamstva.
4. Ne mogu pronaći informacije o jamstvenom roku uređaja kupljenog kod vas.
Uz račun koji je potrebno priložiti pri prijavi reklamacije dobivate i jamstveni list u kojem su istaknuti detalji jamstva. Duljina jamstva za artikle određenog dobavljača podložna je promjenama. Ako niste sigurni je li neki proizvođač promijenio duljinu trajanja jamstvenog roka, pošaljite upit e-mailom na podrska@links.hr
5. Dio artikala u cjeniku nalazi se u kategoriji "Rabljena roba". O čemu se radi?
U kategoriji "Rabljena roba" nalaze se artikli koji su pristigli kao povrat reklamacija, povrat s različitih testova, artikli oštećeni u transportu ili nekompletni artikli. Artikli vraćeni u sklopu reklamacija na kojima su vidljivi tragovi korištenja ili nemaju kompletnu ambalažu dio su kategorije "Rabljena roba". Artikli se prije toga testiraju. Nije isključivo da osoblju servisa promakne detekcija kvara koji nije odmah vidljiv. Artikli s testova često dolaze raspakirani i nekompletni te im tada snižavamo cijenu i uključujemo je u kategoriju "Rabljena roba".
6. Na kupljeni artikl dobio sam dvije godine garancije, no na kutiji je istaknuto jamstvo u trajanju od deset godina. Zbog čega dolazi do takve razlike u jamstvu?
Dio artikala na kutijama, pakiranju i ambalaži često ima istaknuto produljeno jamstvo (pet godina, deset godina ili doživotno jamstvo). Produljeno jamstvo odgovornost je proizvođača. Preporučamo da provjerite rok jamstva koji vam osigurava naša tvrtka te kojom procedurom možete ostvariti pravo na jamstvo nakon tog roka. Najkraći rok trajanja jamstva koji osigurava naša tvrtka propisan je zakonom.
7. U procesu povrata sredstava isplaćen mi je gotovinski iznos. Kolika je provizija banke?
Povrat sredstava za gotovinske uplate vršimo po gotovinskim cijenama. Za artikle kupljene potrošačkim karticama ili kreditima potrebno je postaviti zahtjev za povrat sredstava. Nakon što smo kartičnoj kompaniji poslali zahtjev za obustavu terećenja vaše kartice njihova je dužnost poništiti vašu uplatu. Za artikle koji nisu kupljeni u gotovini nismo u mogućnosti isplatiti gotovinu. Rok za isplatu sredstava je 30 dana te u pravilu sredstva isplaćujemo odmah po završetku obrade zahtjeva.
8. Pošiljka s kupljenim artiklom je oštećena/nekompletna. Što moram učiniti?
U slučaju nekompletnih pošiljaka ili vidljivih oštećenja nastalih u transportu hitno nam se javite na e-mail podrska@links.hr Odmah ćemo pokrenuti proceduru kako bismo ispravili nepravilnosti. Također, obavijestit ćemo vas ukoliko dođe do oštećenja na paketima koje vi šaljete nama.