NARUČIVANJE I KUPOVANJE PUTEM LINKS WEBSHOPA
NAPOMENA: Usluge Links webshopa mogu koristiti samo osobe starije od 18 godina.
UVJETI KUPNJE
Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke, povrata i reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.
- Isporučitelj (Prodavatelj) je Links d.o.o. (Ljubljanska ulica 2A, 10431 Sveta Nedelja, OIB:32614011568, tel: 01/3096-944, email:prodaja@links.hr)
- Kupac robe posjetitelj je webshopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) ili prilikom pouzeća, i pošalje narudžbu prodavatelju.
- Izražene su cijene maloprodajne s PDV-om.
- Valuta je euro (EUR).
NARUČIVANJE
Proizvodi se naručuju kreiranjem web narudžbe (stavljanjem u "košaricu") na stranicama webshopa.
Pokraj svakog artikla postoji opcija „DODAJ U KOŠARICU“.
Kada željeni artikl dodate u košaricu otvorit će se prozor u kojem ćete moći odabrati količinu artikala.
Ako ste u košaricu dodali krivi artikl, postoji opcija „OBRIŠI“ kojom artikl možete maknuti iz košarice.
U istom prozoru postoji i opcija "ISPRINTAJ KOŠARICU". Ako imate pisač koji je spojen s računalom, košaricu s artiklima i njihovim statusom možete odmah isprintati.
U prozoru postoji i opcija „POŠALJI PRIJATELJU“. Putem te opcije odabranim osobama prosljeđujete sadržaj svoje košarice.
Možete odabrati opciju „NASTAVI KUPOVINU“ i nastaviti pregledavati webshop. U košaricu možete ubacivati nove artikle po proceduri jednakoj onoj kojom ste odabrali prvi artikl.
Kada sve artikle koje želite kupiti ubacite u svoju košaricu, možete je pregledati pritiskom na opciju "MOJA KOŠARICA", koja se nalazi u gornjem desnom dijelu Links webshopa. Ako ste odabrali sve što vam je potrebno, kliknite na opciju "NAPLATA".
Ako se po dolasku na stranicu niste prijavili, sada će se otvoriti stranica za prijavu na webshop.
Ako ste novi kupac, slijedite proceduru za prijavu na Links webshop. Ukoliko ste već kupovali kod nas, u predviđena mjesta upišite vašu e-mail adresu i šifru.
Nakon upisivanja podataka potrebnih za prijavu, potvrdite svoju prijavu klikom na opciju "PRIJAVI ME".
Nakon prijave će se otvoriti prozor "NAČINI ISPORUKE". Ovdje možete odabrati želite li robu osobno podići u našoj trgovini ili želite dostavu putem kurirske službe. Nakon odabira načina isporuke pritisnite opciju "DALJE".
Ako ste izabrali način isporuke kurirskom službom, otvorit će vam se prozor s vašim podacima.
Ako pošiljku treba dostaviti na adresu naznačenu u korisničkim podacima, pritisnite opciju "DOSTAVI NA OVU ADRESU". Ako želite da pošiljka bude poslana na neku drugu adresu, odaberite opciju "DODAJ NOVU ADRESU". Kada dodate novu adresu, moći ćete odabrati adresu na koju će pošiljka biti poslana.
Ako želite da pošiljka bude poslana na adresu koja nije vaša adresa stanovanja, otvorit će se prozor "ADRESA ISPORUKE RAČUNA". U tom prozoru možete odabrati adresu na koju će biti dostavljen račun. Ova je opcija vrlo praktična ako artikl kupujete kao rođendanski poklon.
Nakon što završite s dosadašnjom procedurom kliknite na opciju "DALJE".
Ako narudžbu podižete osobno u jednoj od Links trgovina, odmah će se pojaviti sljedeće opcije:
Pritiskom na opciju „DALJE“ otvorit će vam se opcije plaćanja.
Možete odabrati plaćanje gotovinom, karticom ili virmanom.
Gotovinsko plaćanje vrši se prilikom preuzimanja artikla (iznos do 1.659,00 €). Plaćanje virmanom vrši se putem banaka, pošte ili sličnih ustanova.
Gotovinsko plaćanje smatra se plaćanjem prilikom preuzimanja paketa. Virmanom se smatra plaćanje putem banaka, pošta te sličnih ustanova. Plaćanje karticom odnosi se na kreditne kartice.
Ako imate dvojbe oko plaćanja karticom, Links webshop ima certifikat sigurnosti prikazan uz svaki artikl. Plaćanje karticom u Links webshopu potpuno je sigurno te ne postoji opasnost od curenja ili krađe podataka.
Plaćati možete VISA, MASTERCARD, DINERS, MAESTRO i VISA Premium karticama.
Kad izaberete karticu kojom ćete plaćati, potrebno je upisati IME i PREZIME s kartice, broj kartice, i datum (mjesec i godina) do kojeg je kartica aktivna.
Nakon toga možete odabrati opciju „DALJE“.
Ako odaberete opciju plaćanja virmanom ili gotovinom, možete odmah odabrati opciju "DALJE". Bit ćete preusmjereni na stranicu "POTVRDA". Na toj stranici dobro provjerite jeste li unijeli točne informacije.
Ako primijetite pogreške, sadržaj svakog polja možete promijeniti biranjem opcije "PROMIJENI". Tada ćete moći promijeniti neispravno unesene podatke.
Nakon što provjerite ispravnost podataka odaberite opciju "DOVRŠI" ako želite završiti proces i naručiti artikle ili opciju "ODUSTANI" ako ste se predomislili.
Nakon što odaberete opciju "DOVRŠI", otvorit će se prozor s porukom "Zaprimljeno. O statusu vašeg web naloga bit ćete obaviješteni e-mailom."
Ako želite, nalog možete isprintati.
Na vašu e-mail adresu stići će poruka s predmetom "Links-web nalog", što znači da je Vaš zaprimljen.
Kada Links isporuči vašu pošiljku, na mail će vam stići poruka s predmetom "Links-Status naloga". U toj ćete poruci dobiti informaciju da je pošiljka krenula prema adresi koju ste naznačili kao adresu za dostavu kupljenih artikala.
Ako prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve rezervirane/prednaručene proizvode, isporučit će raspoložive te o tome obavijestiti kupca e-mailom odnosno telefonom zajedno s informacijom o dostupnosti i predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda te ako proizvode nije moguće naknadno isporučiti. Za kupljene, a neisporučene proizvode kupoprodajni se ugovor automatski raskida.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari sukladno pozitivnim propisima, posebice sukladno Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
LINKS RAČUNALA
Links računalo smatra se jedinstvenim proizvodom, komponente unutar Links računala ne mogu se zasebno reklamirati, već je potrebno predati kompletno računalo. Ako su odljepljenje Links jamstvene naljepnice, usluga dijagnostike i logistike računala će biti naplaćena po važećem cjeniku.
DOSTAVA
Mali paketi – GLS, Overseas, DPD
Tvoja narudžba dostavlja se do ulaza u stambeni objekt. Ako živiš u stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi paket do kata, već isključivo do ulaza u zgradu. Dostava pokriva cijelu Hrvatsku, a rok isporuke je obično 3-5 radnih dana. Trošak dostave iznosi 5,99 €.
Ako želiš, možeš odabrati dostavu na GLS paketomat za samo 3,99 €. Detalje o tome kako koristiti paketomat možeš saznati ovdje. Kada tvoja pošiljka bude otpremljena, obavijestit ćemo te e-mailom. Dostavna služba će ti se javiti putem e-maila, poziva ili SMS-a kako bi dogovorila detalje isporuke.
Gabaritna dostava – Milšped
Za veće narudžbe dostava ide do ulaza u stambeni objekt. Ako živiš u zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata, već samo do ulaza u zgradu. Rok dostave je 5-7 radnih dana, a cijena ovisi o težini paketa i kreće se od 10,00 € do 50,00 €. Točan iznos vidjet ćeš tijekom procesa narudžbe.
Links Premium dostava (mali i gabaritni paketi)
Ako ti treba brza dostava, tu je Links Premium dostava isti dan. Ova opcija dostupna je za područje Grada Zagreba i okolice.
Cijena za pakete do 30 kg: 15,00 €
Cijena za pakete preko 30 kg: 50,00 €
Da bi tvoja narudžba bila dostavljena isti dan, potrebno ju je naručiti do 13:00 h od ponedjeljka do petka. Narudžbe zaprimljene vikendom dostavljamo prvi radni dan, a usluga ovisi o dostupnosti proizvoda na skladištu.
Wolt Express dostava
Za najbržu dostavu, sada surađujemo s Woltom! Dostava je dostupna u 14 gradova gdje imamo poslovnice, a cijena iznosi samo 5,99 €, bez obzira na vrijednost narudžbe.
Rok za narudžbe: do 18:00 h od ponedjeljka do petka, te do 12:00 h vikendom.
Za posebne promocije cijena dostave može varirati i bit će ti jasno prikazana tijekom narudžbe.
PLAĆANJE
Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), kupac će prodavatelju platiti kreditnom karticom, pouzećem prilikom dostave robe (Overseas/GLS) ili virmanskom uplatom na internetskoj stranici prodavatelja preko Monri WebPay-a s Diners, Visa, Visa Premium ili MasterCard karticama. U slučaju da kupac naruči robu i odbije je primiti, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), obavještavamo potrošače da svoje pisane prigovore mogu predati:
1. poštom- na adresu : Links d.o.o., odjel podrške kupcima, Ljubljanska ulica 2A, 10431 Sveta Nedelja
2. na e-mail adresu; podrska@links.hr
3. u našem prodajnom prostoru
Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21) o odgovornosti za materijalne nedostatke.
PRAVO POTROŠAČA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA ILI SKLOPLJENOG NA DALJINU
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte te putem obrasca za jednostrani raskid ugovora. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana: (a) kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed – u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora; (b) kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe – u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki; (c) kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe – ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni vremenski period. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu je potrebno poslati isključivo kurirskom službom na adresu Links d.o.o. 10431 Sveta Nedelja, Ljubljanska ulica 2A, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:
1. ugovor o uslugama prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu, koje su izvan utjecaja prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava kupca na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji kupca ili koja je jasno prilagođena kupcu
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7. kupac posebno zahtijevao posjet prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je kupac izrijekom zahtijevao, prodavatelj pruži i neke druge usluge odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
8. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
9. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
10. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
11. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju, ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
OPĆI JAMSTVENI UVJETI
Links d.o.o. obavezuje se isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom joj ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od distributera. Dakako prema sadašnjem stanju tehnologije obje strane su svjesne da nije moguće garantirati 100% ispravnost komponenata kako hardversku tako i softversku te međusobnu kompatibilnost svih komponenata ponuđenih cjenikom.
Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je uz neispravnu komponentu priložiti sav potreban pribor koji je s robom, kao njen pripadak, dobiven pri kupovini iste ( kablovi, i/o shield i sl. i ostali pribor koji dolazi uz kupljenu robu ) te kopiju računa kojom se potvrđuje kupnja. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provjera samoga proizvoda.
Neispravnosti od strane servisa Links d.o.o., opis kvara, serijski broj kao i broj i vrsta modela te proizvođač unose se u, za to predviđeni obrazac koji je dužan osigurati servis Links d.o.o.
Za pravilno i sigurno funkcioniranje uređaja, kupac je dužan izvršiti pravodobna ažuriranja te prodavatelj neće biti odgovoran za nedostatke koji proizlaze isključivo iz propuštanja instalacije ažuriranja. Za pomoć oko toga, slobodno nam se obratite.
Zamjena dijelova prije provjere ispravnosti navedenih nedostataka nije moguća, ako u cjeniku za navedenu grupaciju artikala nije drugačije navedeno (npr. u slučaju reklamacije artikal se zamjenjuje 1 za 1 u jamstvenom roku). Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete od strane Links d.o.o. već će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Ako se prema proizvodu ne odnosite kao vlasnik, a njime niste zadovoljni moguće ga je vratiti ili zamijeniti u roku 8 dana prolazeći proceduru namijenjenu za takve postupke. Iz povrata su isključeni svi proizvodi prema kojima se nije moguće odnositi kao da niste njihov vlasnik, a to su (printeri, monitori, računalni programi (software), stolna i prijenosna računala, tablet računala, mobiteli i smartphone uređaji, TV uređaji LCD/LED/Plasma, knjige, asortiman rabljene robe, proizvodi koje nije moguće dovesti u prvobitno stanje te proizvodi koji su od dana kupovine znatno promijenili cijenu). Ispravnost monitora se gleda prema ISO standardu s obzirom na to da svaki model ima određena odstupanja. Poklonjeni artikli dobiveni u Links d.o.o. nemaju jamstvo.
Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za uporabu, te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima i prostorima. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštenog popravljanja uređaja te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe. Za računala slagana po narudžbi kupcima pružamo besplatnu uslugu dijagnostike računala u roku od 1 godine od datuma kupovine. Navedena usluga može biti naplaćena u slučaju da računalo ima oštećene ili uklonjene Links naljepnice. Links d.o.o. ne odgovara za podatke na računalu, HDD uređaju ili bilo kojem uređaju koji služi za pohranu podataka. Ako roba ima jamstveni list od ovlaštenog servisa kupcu se preporučuje da robu preda u ovlašteni servis na rješavanje jamstva. To je brži i efikasniji način rješavanja jamstva obzirom na to da Links d.o.o. samo prosljeđuje u ovlaštene servise. Links d.o.o. zaprimit će svu robu, ali je vrlo vjerojatno da će u slučaju predaje robe u ovlašteni servis, reklamacija biti riješena u kraćem roku. Pri kupovini pisača i ne korištenjem originalnih tinti koje je propisao proizvođač tj. korištenjem zamjenskih tinti jamstvo na pisač prestaje važiti.
U slučaju nepotpune jamstvene prijave ili artikla prijavljenog na jamstvo koji nije kupljen u prostorijama Links d.o.o., servis Links d.o.o. zaračunava radne sate utrošene na rješavanje zadanog naloga od strane kupca prema važećem cjeniku usluga. Cjenik usluga Links servisa možete pogledati na našoj web stranici ili zatražiti u našoj prodaji i servisu. U slučaju da je riječ o kompletnom računalu kupljenom u Links d.o.o., tvrtka je dužna locirati i otkloniti sve kvarove vezane uz isto. U slučaju kupnje komponenata za sastavljanje računala ili samo nekih artikala Links d.o.o. dužan je provjeriti samo ispravnost komponenata. Međusobna kompatibilnost komponenata nije predmet jamstva, ako sve nisu kupljene i sastavljane u prostoru Links d.o.o.
U slučaju da su sve komponente kupljene i sastavljane u Links d.o.o. , a dolazi do određenih nekompatibilnosti, Links d.o.o. će u dogovoru s kupcem pronaći rješenje za nastalu situaciju. Links d.o.o. se obvezuje da će jamstvo za robu kupljeno u trgovinama Links d.o.o. riješiti u primjerenom roku na način da će proizvod biti popravljen ili zamijenjen proizvodom jednakih ili boljih karakteristika koje su bitne i relevantne za tu vrstu proizvoda. Ako dolazi do zamjene proizvoda, kupac dobiva i novo jamstvo sa novim proizvodom.
Links servis naplaćuje usluge isključivo na zahtjev kupca i za sve artikle i računala koja nemaju jamstvo u Links d.o.o.
Prava iz jamstva ne utječu na prava kupca iz odgovornosti za materijalne nedostatke te ostala prava kupca temelju pozitivnih zakonskih propisa u Republici Hrvatskoj.
Za proizvode koje kupci ne podignu, Links d.o.o. odgovara 30 dana. Nakon isteka 30 dana, Links d.o.o. zadržava pravo naplate ležarine u iznosu od 1,33€ + PDV po danu čuvanja nepreuzetog proizvoda. Nakon 60 dana proizvod prelazi u vlasništvo Links d.o.o.
Links d.o.o. uz svaki račun predaje ovaj jamstveni obrazac tj. upute o jamstvu se s potpisom na računu kupca slaže s uvjetima kupovine u Links d.o.o.
Jamstvo ne vrijedi ako je kvar ili oštećenje uzrokovano:
- transportom nakon isporuke
- nepravilnom montažom i/ili nestručnim rukovanjem
- neodržavanjem uređaja prema uputstvima proizvođača
- neprimjerenom radnom okolinom
- neispravnim električnim instalacijama, prenaponom ili strujnim udarom, višom silom (potres, poplava, udar groma)
- zbog ishabanosti samog artikla ( vidljiva oštećenja od mogućih udaraca, ispadanja itd. )
- ako su skinute naljepnice s artikla ( serijski broj, uputa o ugradnji, korištenju itd. )
- ako Links d.o.o. utvrdi da je artikal korišten preko njegovih mogućnosti tj da je OVERCLOCKIRAN
- ako su vršene izmjene na artiklu tj stavljane zamjenske komponente na proizvod i on je promijenio izgled
- ugradnjom ili montažom komponente od strane neovlaštene osobe
- uz komponente ne dolaze uputstva na hrvatskom jeziku pošto su namijenjene za ugradnju isključivo od strane ovlaštene i stručne osobe
- spajanjem tablet računala na USB HUB-a bez zasebnog napajanja (navedeno dovodi do izgaranja USB sučelja tableta)
JAMSTVO VRIJEDI ISKLJUČIVO UZ JAMSTVENI LIST DOBIVEN UZ KUPLJENU ROBU. UZ PROIZVOD PREDAN NA REKLAMACIJU PREPORUČAMO I PREDAJU RAČUNA.
POPIS OVLAŠTENIH SERVISA
Na deklaraciji ili unutar svakog proizvoda nalazi se podatak o uvozniku i ovlaštenom servisu za isti.
IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
U slučaju spora između kupca i prodavatelja moguće je podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.
Mirenje pri centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje.
Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijet će odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.
Prava iz jamstva ne utječu na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama.
TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.
POTVRDA PRETHODNE OBAVIJESTI
Prihvaćanjem ovih općih prodajnih i jamstvenih uvjeta potvrđujete da ste primili prethodnu obavijest
RJEŠAVANJE SPOROVA
Platforma Europske komisije za rješavanje sporova preko interneta omogućava rješavanje sporova vezanih uz kupnju, kako u tuzemstvu tako i u inozemstvu.
Pristup platformi: Internetsko rješavanje sporova
Trgovac trenutno ne sudjeluje predmetnim postupcima za online rješavanje potrošačkih sporova.
Uživajte u kupovini iz vašega doma.
Vaš Links
Uvjeti se primjenjuju od 01. Siječnja 2023. godine.