KAKO SE SKLAPA OSIGURANJE?
Osiguranje se sklapa prilikom kupnje uređaja.
osiguranja moraju biti na istom računu uz artikl.
osiguranja se NE mogu kupiti naknadno za već prodani uređaj, nego isključivo na isti dan , na istom računu kao osnovni artikl.
OŠTEĆENJE ILI UNIŠTENJE UREĐAJA
Od oštećenja ili uništenja mogu se osigurati svi uređaji osim mobitela.
Osiguranje obuhvaća naknadu troškova popravka ili zamjene proizvoda zbog štete nastale neočekivano nepažnjom kod redovne upotrebe ili transporta kupljenog proizvoda od trgovine do mjesta prebivališta osiguranika.
Rizikom oštećenja ili uništenja uređaja, pokrivena je šteta nastala :
- kratkim spojem, nadstrujom ili prenaponom i neposrednim djelovanjem električne energije zbog zemljospoja, kratkog spoja ili prenapona;- prenaponom ili podnaponom, električnim nabojem, elektromagnetskim smetnjama;- požarom, udarom groma, eksplozijom, udarom ili padom zrakoplova, njegovih dijelova ili njegovog tereta, kao i sporim izgaranjem, tinjanjem, paljenjem, žarenjem ili implozijom te gašenjem požara;
- provalnom krađom u mjesto prebivališta osiguranika;
- nepažnjom osiguranika (npr. pad, lom, utjecaj tekućine), u slučaju sigurnog i pažljivog korištenja i odlaganja elektroničkog uređaja na sigurnom i zaštićenom mjestu;
- djelovanjem mehaničke sile svih vrsta predmeta bez vlastite ili tuđe krivnje;
- implozijom ili drugim djelovanjem pri podtlaku;- vodom ili vlagom uslijed elementarnih šteta, šteta na građevinama (puknuće cijevi, itd.);
- elementarnim štetama poput visokih voda, odrona kamenja, oluja, smrzavanja, poplava, snježnih lavina.
- čišćenja uređaja, zamjene filtera, popravak blokade na uređaju;
- grešaka, gubitka ili drugih problema softvera (uključujući operativne sustave, pogonske softvere) osim ukoliko su pokrivene osnovnim jamstvom;
- uklanjanja zanemarivih nedostataka naročito šteta od ogrebotina kao i drugih grešaka u izgledu koji ne utječu na tehničku uporabljivost uređaja kao i bilo kakve štete koje su estetske nravi;
- troškove nastale zbog gubitka zarade, kazne ili kašnjenja servisa koji popravlja uređaj ili sl.;
- izmjene, usavršavanja ili poboljšanja proizvoda;
- nestanak proizvoda zbog toga što je izgubljen ili zaboravljen ili otuđen bez znakova provale ili bez prijave policiji;
- zloupotrebe uređaja. Ako su osigurani mobiteli, isključeni su troškovi neovlaštenih poziva ili bilo kakvi drugi troškovi nastali neovlaštenom
upotrebom mobilnog telefona (troškovi korištenja interneta, plaćanja isl).
Ako nije drukčije određeno prethodnim odredbama, osiguratelj nije dužan naknaditi štete ili troškove nastale kao posljedica:
- štete zbog izlaganja vremenskim utjecajima, ako se predmeti nalaze na otvorenom ili nisu pohranjeni u potpuno zatvorenim objektima;
- štete koje nastaju kroz duže vremensko razdoblje, kao npr. zbog istrošenosti,
hrđanja, korozije, plijesni, gljivica, truljenja, raspadanja, postupnog kvarenja, latentne kvarove, serijske greške, deformacija koje se
sporo razvijaju, insekata, ličinki, raznih vrsta gamadi, raznih vrsta mikroba;
- potresa.
Osiguranje ne pokriva troškove popravka uređaja u inozemstvu ukoliko su viši od troškova popravka ovlaštenog servisa u Republici Hrvatskoj, osim iznimno
za uređaje za koje u Hrvatskoj ne postoji ovlašten servis.
Ugovorom o osiguranju nisu obuhvaćene štete koje nastanu n a:
- uklonjivim eksternim diskovima;
- pomoćnoj i potrošnoj robi koju je proizvođač definirao kao potrošni materijal ili potrošni dio, a u svakom slučaju nisu u pokriću vanjske tipkovnice,
miševi, daljinski upravljači, punjači, baterije, toneri, mehanizmi za taljenje, tinta, ugljične četkice, bubnjevi i žaruljice i u slučaju kada su
isti pakirani zajedno s uređajem koji je predmet pokrića;
- svim vrstama uređaja namijenjenih za profesionalnu upotrebu;
- ostalim dijelovima koji uobičajeno ili sukladno tehničkim uputama proizvođača, moraju biti zamijenjeni tijekom trajanja elektroničkog uređaja;
- zasebno kupljenoj dodatnoj opremi odnosno dodatno ili naknadno kupljena dodatna oprema;
- isporučenim uređajima s nedostatkom odnosno štete na uređaju koje potječu od njegovih nedostataka, kao štete na uređajima sa serijskim
pogreškama proizvođača.
Ugovorom o osiguranju nisu obuhvaćeni troškovi dostave osiguranog uređaja na ovlašteni servis niti troškovi dostave osiguranog uređaja od servisa do
krajnjeg korisnika. Navedena odredba (isključenje) ne primjenjuje se u odnosu na pokriće produljenog jamstva.
ŠTO TREBA UČINITI NAKON NASTANKA ŠTETE?
1. Ako je nastupio osigurani slučaj osiguranik je dužan:
1) odmah poduzeti sve mjere koje su u njegovoj moći radi otklanjanja i smanjenja štete, kako na osiguranoj stvari ne bi nastupila daljnja oštećenja;
2) u roku od 3 dana telefonom na broj 01/6324 200 ili putem www.uniqa.hr prijaviti štetu Osiguratelju
+ prikaži sve