KAKO SE SKLAPA OSIGURANJE?
Osiguranje se sklapa prilikom kupnje uređaja.
osiguranja moraju biti na istom računu uz artikl.
osiguranja se NE mogu kupiti naknadno za već prodani uređaj, nego isključivo na isti dan , na istom računu kao osnovni artikl.
LOM EKRANA MOBITELA ILI TABLET RAČUNALA
Od ovog rizika mogu se osigurati isključivo mobilni telefoni i tablet računala.
Osiguratelj se obvezuje naknaditi štete loma ekrana nastale u razdoblju osiguranja zbog nepažnje (npr. pad, lom, utjecaj tekućine) ili djelovanja mehaničke sile svih vrsta predmeta bez krivnje Osiguranika ili Ugovaratelja osiguranja.
KADA VRIJEDI OSIGURANJE?
Za svaki osigurani uređaj, osigurateljno pokriće traje:
-za rizik loma ekrana mobitela i tablet računala počinje trenutkom registracije uređaja sukladno Protokolu, a prestaje istekom ugovorenog roka;
Neovisno o ugovorenom razdoblju osiguranja, osigurateljno pokriće prestaje vrijediti u slučaju potpunog gubitka (totalna šteta) osiguranog uređaja.
ŠTO JE OSIGURANO?
Prema ovim Uvjetima osiguravaju se elektronički uređajI kupljeni na prodajnim mjestima LINKSA koji su registrirani putem web aplikacije Osiguratelja.
ŠTO JE ISKLJUČENO IZ OSIGURANJA?
Osigurateljno pokriće produljenog jamstva ne vrijedi za sljedeće proizvode i usluge:
1)proizvode kupljene za daljnju prodaju ili stjecanje prihoda (sredstvo rada), izuzev IT opreme (računala, prijenosna računala, monitori, pisači, fiksni telefoni, televizori, audio video oprema i sl.);
2)proizvode dane u najam ili u zalog;
3)polovne uređaje ili proizvode na kojima je izvršena popravak, prilagodba ili reparacija.
Ako nije drukčije određeno prethodnim odredbama, osiguratelj nije dužan naknaditi štete ili troškove nastale kao posljedica:
-namjere ili prevare Osiguranika, ili bilo koje treće osobe;
-sabotaže, terorizma, rata, neprijateljstava, ratnih operacija ili ratu sličnih događaja, revolucije, ustanka ili građanskih nemira koji nastanu iz takvih događaja;
-popravka kvarova i zamjene neispravnih dijelova koji su pokriveni jamstvom proizvođača u periodu važenja jamstva proizvođača;
-kvara na proizvodima ili dijelovima proizvoda koji nisu predmet jamstva proizvođača ili se smatraju potrošnim materijalom (baterije, filteri, remeni i slično);
-čišćenja uređaja, zamjene filtera, popravak blokade na uređaju;
-grešaka, gubitka ili drugih problema softvera (uključujući operativne sustave, pogonske softvere) osim ukoliko su pokrivene osnovnim jamstvom;
-uklanjanja zanemarivih nedostataka naročito šteta od ogrebotina kao i drugih grešaka u izgledu koji ne utječu na tehničku uporabljivost uređaja kao i bilo kakve štete koje su estetske naravi;
-gubitka zarade, kazne, kašnjenja i sl.;
-izmjene, usavršavanja ili poboljšanja proizvoda;
-nestanka proizvoda zbog toga što je izgubljen ili zaboravljen ili otuđen bez znakova provale ili bez prijave policiji;
-zloupotrebe uređaja. Ako su osigurani mobiteli, isključeni su troškovi neovlaštenih poziva ili bilo kakvi drugi troškovi nastali neovlaštenom upotrebom mobilnog telefona (troškovi korištenja interneta, plaćanja i sl).
Ako nije drukčije određeno prethodnim odredbama, osiguratelj nije dužan naknaditi štete ili troškove nastale kao posljedica:
-štete zbog izlaganja vremenskim utjecajima, ako se predmeti nalaze na otvorenom ili nisu pohranjeni u potpuno zatvorenim objektima;
-štete koje nastaju kroz duže vremensko razdoblje, kao npr. zbog istrošenosti, hrđanja, korozije, plijesni, gljivica, truljenja, raspadanja, postupnog kvarenja, latentne kvarove, serijske greške, deformacija koje se sporo razvijaju, insekata, ličinki, raznih vrsta gamadi, raznih vrsta mikroba.
Ugovorom o osiguranju nisu pokrivene štete nastale na svim vrstama alata, strojeva i uređaja koji su korišteni u profesionalne (komercijalne) svrhe.
Osiguranje ne pokriva troškove popravka uređaja u inozemstvu ukoliko su viši od troškova popravka ovlaštenog servisa u Republici Hrvatskoj, osim iznimno za uređaje za koje u Hrvatskoj ne postoji ovlašten servis.
Ugovorom o osiguranju nisu obuhvaćene štete koje nastanu na:
-uklonjivim eksternim diskovima;
-pomoćnoj i potrošnoj robi koju je proizvođač definirao kao potrošni materijal ili potrošni dio, a u svakom slučaju nisu u pokriću vanjske tipkovnice, miševi, daljinski upravljači, punjači, baterije, toneri, mehanizmi za taljenje, tinta, ugljične četkice, bubnjevi i žaruljice i u slučaju kada su isti pakirani zajedno s uređajem koji je predmet pokrića;
-svim vrstama alata namijenjenih za profesionalnu upotrebu;
-ostalim dijelovima koji uobičajeno ili sukladno tehničkim uputama proizvođača, moraju biti zamijenjeni tijekom trajanja elektroničkog uređaja;
-zasebno kupljenoj dodatnoj opremi odnosno dodatno ili naknadno kupljena dodatna oprema;
-isporučenim uređajima s nedostatkom odnosno štete na uređaju koje potječu od njegovih nedostataka, kao štete na uređajima sa serijskim pogreškama proizvođača.
Ugovorom o osiguranju nisu obuhvaćeni troškovi dostave osiguranog uređaja na ovlašteni servis niti troškovi dostave osiguranog uređaja od servisa do krajnjeg korisnika. Navedena odredba (isključenje) ne primjenjuje se u odnosu na pokriće produljenog jamstva.
Za prijavu štete nazovite: 01 6324 200 ili pošaljite e-mail na adresu: prijava.stete@uniqa.hr
+ prikaži sve