Links www.links.hr
Pretraživanje
Filters
Close

Opći jamstveni uvjeti

OPĆI JAMSTVENI UVJETI

Links d.o.o. obavezuje se isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom joj ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od distributera.

Dakako prema sadašnjem stanju tehnologije obje strane su svjesne da nije moguće garantirati 100% ispravnost komponenata kako hardversku tako i softversku te međusobnu kompatibilnost svih komponenata ponuđenih cjenikom.

Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je uz neispravnu komponentu priložiti sav potreban pribor koji je s robom, kao njen pripadak, dobiven pri kupovini iste ( kablovi, i/o shield i sl. i ostali pribor koji dolazi uz kupljenu robu ) te kopiju računa kojom se potvrđuje kupnja. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provjera samoga proizvoda.

Neispravnosti od strane servisa Links d.o.o., opis kvara, serijski broj kao i broj i vrsta modela te proizvođač unose se u, za to predviđeni obrazac koji je dužan osigurati servis Links d.o.o.

Za pravilno i sigurno funkcioniranje uređaja, kupac je dužan izvršiti pravodobna ažuriranja te prodavatelj neće biti odgovoran za nedostatke koji proizlaze isključivo iz propuštanja instalacije ažuriranja. Za pomoć oko toga, slobodno nam se obratite.
Zamjena dijelova prije provjere ispravnosti navedenih nedostataka nije moguća, ako u cjeniku za navedenu grupaciju artikala nije drugačije navedeno (npr. u slučaju reklamacije  artikal  se  zamjenjuje  1  za  1  u  jamstvenom  roku).  Reklamacije  koje  se  šalju  paketnom  distribucijom  moraju  biti  propisno  upakirane  u  kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete od strane Links d.o.o. već će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Ako se prema proizvodu ne odnosite kao vlasnik, a njime niste zadovoljni moguće ga je vratiti ili zamijeniti u roku 8 dana prolazeći proceduru namijenjenu za takve postupke. Iz povrata su isključeni svi proizvodi prema kojima se nije moguće odnositi kao da niste njihov vlasnik,  a  to  su  (  printeri,  monitori,  računalni  programi  (software),  stolna  i  prijenosna  računala,  tablet  računala,  mobiteli  i  smartphone  uređaji,  TV  uređaji LCD/LED/Plasma, knjige, asortiman rabljene robe, proizvodi koje nije moguće dovesti u prvobitno stanje te proizvodi koji su od dana kupovine znatno promijenili cijenu). Ispravnost monitora se gleda prema ISO standardu s obzirom na to da svaki model ima određena odstupanja. Poklonjeni  artikli dobiveni u Links d.o.o. nemaju jamstvo.

Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za uporabu, te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima i prostorima. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštenog popravljanja uređaja te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe. Za računala slagana po narudžbi kupcima pružamo besplatnu uslugu dijagnostike računala u roku od 1 godine od datuma kupovine. Navedena usluga može biti naplaćena u slučaju da računalo ima oštećene ili uklonjene Links naljepnice.  Links d.o.o. ne odgovara za podatke na računalu, HDD uređaju ili bilo kojem uređaju koji služi za pohranu podataka. Ako roba ima jamstveni list od ovlaštenog servisa kupcu se preporučuje da robu preda u ovlašteni servis na  rješavanje jamstva. To je brži i efikasniji način rješavanja jamstva obzirom na to da Links d.o.o. samo prosljeđuje u ovlaštene servise. Links d.o.o. zaprimit će svu robu, ali je vrlo vjerojatno da će u slučaju predaje robe u ovlašteni servis, reklamacija biti riješena u kraćem roku. Pri kupovini pisača i ne korištenjem originalnih tinti koje je propisao proizvođač tj. korištenjem zamjenskih tinti jamstvo na pisač prestaje važiti.

U slučaju nepotpune jamstvene prijave ili artikla prijavljenog na jamstvo koji nije kupljen u prostorijama  Links d.o.o., servis Links d.o.o. zaračunava radne sate utrošene na rješavanje zadanog naloga od strane kupca prema važećem cjeniku usluga. Cjenik usluga Links servisa možete pogledati na našoj web stranici ili zatražiti u našoj prodaji i servisu. U slučaju da je riječ o kompletnom računalu kupljenom u Links d.o.o., tvrtka je dužna locirati i otkloniti sve kvarove vezane uz isto. U slučaju kupnje komponenata za sastavljanje računala ili samo nekih artikala  Links d.o.o. dužan je provjeriti samo ispravnost komponenata. Međusobna kompatibilnost komponenata nije predmet jamstva, ako sve nisu kupljene i sastavljane u prostoru Links d.o.o.

U slučaju da su sve komponente kupljene i sastavljane u Links d.o.o. , a dolazi do određenih nekompatibilnosti, Links d.o.o. će u dogovoru s kupcem pronaći rješenje za nastalu situaciju. Links d.o.o. se obvezuje da će jamstvo za robu kupljeno u trgovinama Links d.o.o. riješiti u primjerenom roku na način da će proizvod biti popravljen ili zamijenjen proizvodom jednakih ili boljih karakteristika koje su bitne i relevantne za tu vrstu proizvoda. Ako dolazi do zamjene proizvoda, kupac dobiva i novo jamstvo sa novim proizvodom.

Links servis naplaćuje usluge isključivo na zahtjev kupca i za sve artikle i računala koja nemaju jamstvo u Links d.o.o.

Prava iz jamstva ne utječu na prava kupca iz odgovornosti za materijalne nedostatke te ostala prava kupca temelju pozitivnih zakonskih propisa u Republici Hrvatskoj.

Za proizvode koje kupci ne podignu, Links d.o.o. odgovara 30 dana. Nakon isteka 30 dana, Links d.o.o. zadržava pravo naplate ležarine u iznosu od 10 kn + PDV

po danu čuvanja nepreuzetog proizvoda. Nakon 60 dana proizvod prelazi u vlasništvo Links d.o.o.

Links d.o.o. uz svaki račun predaje ovaj jamstveni obrazac  tj. upute o jamstvu se s potpisom na računu kupca slaže s uvjetima kupovine u Links d.o.o.

 

Jamstvo ne vrijedi ako je kvar ili oštećenje uzrokovano:

-       transportom nakon isporuke

-       nepravilnom montažom i/ili nestručnim rukovanjem

-       neodržavanjem uređaja prema uputstvima proizvođača

-       neprimjerenom radnom okolinom

-       neispravnim električnim instalacijama, prenaponom ili strujnim udarom, višom silom (potres, poplava, udar groma)

-       zbog ishabanosti samog artikla ( vidljiva oštećenja od mogućih udaraca, ispadanja itd. )

-       ako su skinute naljepnice s artikla ( serijski broj, uputa o ugradnji, korištenju itd. )

-       ako Links d.o.o. utvrdi da je artikal korišten preko njegovih mogućnosti tj da je OVERCLOCKIRAN

-       ako su vršene izmjene na artiklu tj stavljane zamjenske komponente na proizvod i on je promijenio izgled

-       ugradnjom ili montažom komponente od strane neovlaštene osobe

-       uz komponente ne dolaze uputstva na hrvatskom jeziku pošto su namijenjene za ugradnju isključivo od strane ovlaštene i stručne osobe

-       spajanjem tablet računala na USB HUB-a bez zasebnog napajanja (navedeno dovodi do izgaranja USB sučelja tableta)

 

JAMSTVO VRIJEDI ISKLJUČIVO UZ PREDOČEN RAČUN ZA PRODANU ROBU

RADNO VRIJEME PRIJEMA REKLAMACIJA PON – PET 08:00 – 20:00

SUBOTA 08:00 – 15:00

Ako dođe do kvara Vašeg uređaja, svakako provjerite prvo postoji li ovlašteni servis u republici Hrvatskoj te ako postoji, preporučujemo da uređaj s računom servisirate u ovlaštenom servisu kako bi se Vaše jamstvo riješilo u što kraćem roku.

 

KATEGORIJA

BRAND

OVLAŠTENI SERVIS

KONTAKTI

PRIJENOSNA RAČUNALA

 

ACER

MR servis

Zel Cos

www.mrservis.hr 01/640-1111

www.zel-cos.hr 01/3033-120

ASUS

Microline

https://rma.asus-europe.eu/hr

01/777-6152

CHUWI

ITS INTERTRADE

www.its-it.hr 01/7002-476

DELL

Kodeks

www.kodeks.hr 01/3688-650

HP

MR servis

www.mrservis.hr 01/640-1111

LENOVO

Zel Cos

www.zel-cos.hr 01/3033-120

PRESTIGIO

ITS INTERTRADE

www.its-it.hr 01/7002-476

 

MONITORI / TELEVIZORI

ACER

MR servis

www.mrservis.hr 01/640-1111

AOC

INpro

https://inpro.hr/ 040/492-229

ASUS

Microline

https://rma.asus-europe.eu/hr

01/777-6152

DELL

Kodeks

www.kodeks.hr 01/3688-650

GIGABYTE

ITS INTERTRADE

www.its-it.hr 01/7002-476

LG,  PHILIPS

MR servis

www.mrservis.hr 01/640-1111

SAMSUNG

MR servis

www.mrservis.hr 01/640-1111

 

SHARP

TV mind

www.tv-mind.hr 01/373-5684

STRONG

Silnica

https://silnica.hr/ 01/466-6888

TCL

Silnica

Hanžek

https://silnica.hr/01/466-6888

http://www.schanzek.hr/ 01/6526529

XIAOMI

Bijelić co. d.o.o.

 

www.bijelic-co.hr 

091/200-0114

 

SMARTPHONE

APPLE

MMM AGRAMSERVIS/ iStyle

www.agramservis.hr  01/245-6555

CAT

MMM agramservis

www.agramservis.hr 01/245-6555

HUAWEI

MMM agramservis

Tech doctor

www.agramservis.hr01/245-6555

www.techdoctor.hr 01/618-8513

REALME

Tech Doctor

www.techdoctor.hr 01/618-8513

SAMSUNG

MR servis Samsung plaza

www.mrservis.hr 01/640-1111

XIAOMI

MMM agramservis

www.agramservis.hr  01/245-6555

VIVAX

MR servis

www.mrservis.hr 01/640-1111

 

MULTIFUNKCIJSKI UREĐAJI

CANON

KSU

www.ksu.hr 01/622-2122

EPSON

Zagit Sistemi

www.zagit.hr 01/619-1371

HP 

MR servis

www.mrservis.hr 01/640-1111

LEXMARK

Infodata

www.infodata.hr 01/240-9140

SAMSUNG

MR servis

www.mrservis.hr 01/640-1111

XEROX

Xenon forte

www.xenon-forte.hr  01/618-5824

 

OSTALO

DJI

Aviteh / ITS INTERTRADE

www.aviteh.hr /www.its-it.hr

01/210-0410  /  01/7002-476

GOPRO

ITS INTERTRADE

www.its-it.hr 01/7002-476

GARMIN

Garmin Hrvatska

www.garmin.com/hr-HR/

01/233-4033

SONY PLAYSTATION

Sancta Domenica

www.sancta-domenica.hr

01/775 71 04

CORDYS

MR servis

www.mrservis.hr 01/640-1111


Informacije o gore navedenim ovlaštenim servisima su smjernice gdje se treba javiti, molimo da pratite upute sa jamstvenog lista proizvoda kako biste predali isti u ispravan ovlašteni servis. Sve ostale proizvode kupljene u našim poslovnicama dostavite nama i mi ćemo riješiti vaše jamstvo ukoliko je došlo do kvara proizvoda:

Links d.o.o. Odjel Podrške kupcima, Tel: 072/100-600 E-mail: podrska@links.hr - www.links.hr

Ako proizvod šaljete kurirskom službom, molimo da šaljete na adresu: Ljubljanska ulica 2A, 10 431 Sveta Nedjelja

Opće jamstvene uvijete možete preuzeti na poveznici OPĆI JAMSTVENI UVIJETI