Links www.links.hr
Pretraživanje
Filters
Close

Podrška

Posebnu pažnju i trud posvećujemo reklamacijama te svim upitima tehničke naravi. Reklamacije nastojimo riješiti kvalitetno i u najkraćem mogućem roku kako bi se kupcu što prije omogućilo ponovno korištenje kupljenog proizvoda. Jamstvo je usluga koja je uračunata u cijenu svake kupovine. Jamstvene zahtjeve rješavamo znatno brže od zakonski propisanog roka.

Upiti vezani uz artikle iz našeg asortimana prosljeđuju se u servis, gdje stručno osoblje uvijek ima spreman odgovor i savjet. Nastojimo E-Commerce uvesti u sve aspekte našeg poslovanja i potičemo informatičku pismenost pa naš servis možete kontaktirati i e-mailom ili na forumu. Upite vezane uz specifične probleme korisnika nastojimo riješiti što je brže moguće imajući na umu da svaki korisnik želi kvalitetno i dugoročno rješenje.

Servis uključuje i odjel proizvodnje koji se bavi sastavljanjem gotovih konfiguracija i konfiguracija po narudžbi korisnika. Naše konfiguracije nude najbolji omjer uloženog i dobivenog te su orijentirane na pokrivanje što šireg područja korisnikovih potreba.

U svako su naše računalo ugrađene kvalitetne i provjerene komponente. Svako računalo testiramo prije isporuke kako bi se otklonile bilo kakve moguće nekompatibilnosti ili problemi prije nego što ono stigne kupcu. U testiranje ubrajamo i instalaciju operacijskog sustava te pokretanje testova koji provjeravaju ispravnost ugrađenih komponenti.

Trudimo se smanjiti vremenski period između zaprimanja narudžbe i isporuke konfiguracije. Konfiguracije izrađene po specifikacijama kupaca isporučuju se unutar 48 sati od zaprimanja narudžbe. Gotove konfiguracije iz naše ponude odmah su spremne za isporuku ako nije naznačeno drugačije.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), obavještavamo potrošače da svoje pisane prigovore mogu predati:
1. poštom- na adresu : Links d.o.o., odjel podrške kupcima, Ljubljanska ulica 2A, 10431 Sveta Nedelja
2. na e-mail adresu; podrska@links.hr
3. u našem prodajnom prostoru

Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22) na odnose između potrošača i trgovca  u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

 

 

Picture of Opći jamstveni uvjeti

Opći jamstveni uvjeti

OPĆI JAMSTVENI UVJETI Links d.o.o. obavezuje se isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom joj ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od distributera. Dakako prema sadašnjem stanju tehnologije obje strane su svjesne...

Picture of Links računala

Links računala

UPUTE ZA KORIŠENJE LINKS RAČUNALA Poštovani, zahvaljujemo na ukazanom povjerenju kupovinom Vašeg novog računala i želimo Vam dobrodošlicu u LINKS obitelj. Vaše računalo je sastavljeno i testirano od strane...

Picture of Reklamacije

Reklamacije

Općenito Naša tvrtka stoji vam na raspolaganju i nakon kupnje. Kako biste brzo i kvalitetno saznali sve vezano uz jamstvo i reklamacije, na ovoj ćemo stranici istaknuti najvažnije informacije. Ako imate dodatna pitanja, obratite nam se...

Picture of Servisni nalozi

Servisni nalozi

Picture of Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Obrazac za jednostrani raskid ugovora

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA ILI SKLOPLJENOG NA DALJINU Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom...

Picture of Usluge servisa

Usluge servisa

BESPLATNE USLUGE Vrijede za sve Links računala koja imaju čitave Links garancijske naljepnice: Usluga besplatne dijagnostike i logistike Links konfiguracija podrazumijeva: dijagnostiku računala ažuriranje BIOS-a matične ploče ažuriranje operativnog...

Picture of Pickup & Return

Pickup & Return

Poštovani kupci, Links u suradnji sa MR Servisom predstavlja Pickup & Return uslugu. Radi se o besplatnoj dostavi od/do korisnika prilikom reklamiranja uređaja u jamstvu. Na taj vam način nastojimo olakšati reklamaciju neispravnih...