PRODAJA I PODRŠKA
Prodaja:
01/3096-944
Podrška:
01/3096-944
Posebnu pažnju i trud posvećujemo reklamacijama te svim upitima tehničke naravi. Reklamacije nastojimo riješiti kvalitetno i u najkraćem mogućem roku kako bi se kupcu što prije omogućilo ponovno korištenje kupljenog proizvoda. Jamstvo je usluga koja je uračunata u cijenu svake kupovine. Jamstvene zahtjeve rješavamo znatno brže od zakonski propisanog roka.
Upiti vezani uz artikle iz našeg asortimana prosljeđuju se u servis, gdje stručno osoblje uvijek ima spreman odgovor i savjet. Nastojimo E-Commerce uvesti u sve aspekte našeg poslovanja i potičemo informatičku pismenost pa naš servis možete kontaktirati i e-mailom ili na forumu. Upite vezane uz specifične probleme korisnika nastojimo riješiti što je brže moguće imajući na umu da svaki korisnik želi kvalitetno i dugoročno rješenje.
Servis uključuje i odjel proizvodnje koji se bavi sastavljanjem gotovih konfiguracija i konfiguracija po narudžbi korisnika. Naše konfiguracije nude najbolji omjer uloženog i dobivenog te su orijentirane na pokrivanje što šireg područja korisnikovih potreba.
U svako su naše računalo ugrađene kvalitetne i provjerene komponente. Svako računalo testiramo prije isporuke kako bi se otklonile bilo kakve moguće nekompatibilnosti ili problemi prije nego što ono stigne kupcu. U testiranje ubrajamo i instalaciju operacijskog sustava te pokretanje testova koji provjeravaju ispravnost ugrađenih komponenti.
Trudimo se smanjiti vremenski period između zaprimanja narudžbe i isporuke konfiguracije. Konfiguracije izrađene po specifikacijama kupaca isporučuju se unutar 48 sati od zaprimanja narudžbe. Gotove konfiguracije iz naše ponude odmah su spremne za isporuku ako nije naznačeno drugačije.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), obavještavamo potrošače da svoje pisane prigovore mogu predati:
1. poštom- na adresu : Links d.o.o., odjel podrške kupcima, Ljubljanska ulica 2A, 10431 Sveta Nedelja
2. na e-mail adresu; podrska@links.hr
3. u našem prodajnom prostoru
Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 19/22) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21) o odgovornosti za materijalne nedostatke.