Links www.links.hr
Pretraživanje
Filters
Close

Kompetencije

Poštovani!
Predstavit ćemo vam naše kompetencije. Od osnutka tvrtke pažljivo smo promatrali ponašanje naših kupaca te smo u razgovoru često pitali za njihovo mišljenje. Shvatili smo da je naš napredak i rast usko povezan s bazom naših korisnika. Kroz razgovor smo htjeli doznati što kupac očekuje od trgovine informatičkom opremom te u kojim segmentima primjećuje deficit.
Doznali smo da kupac očekuje udobnu i ležernu kupovinu, stručnost prodajnog osoblja, raspoloživost atikala, brzinu isporuke te primjeren rok rješavanja jamstva. Kroz godine smo se osobito trudili poboljšati internetsku prodaju, prodaju putem našeg webshopa. Nove web stranice s integriranim webshopom treće su izdanje od početka našeg djelovanja. Tri potpuno nove stranice u periodu od četiri godine svakako dokazuju da internetsku prodaju shvaćamo ozbiljno. Izlazak novih verzija stranica i webshopova logičan je potez kako bi kupovina bila što jednostavnija i brža.
Kupcu omogućujemo osobni pregled skupljih artikala. Zbog toga radimo na proširenju prodajnog prostora u kojem pokušavamo izložiti što veću količinu prodajnog asortimana te se kupac može osobno uvjeriti u kvalitetu proizvoda. Kupac mora imati dobar razlog kako bi za određeni artikal odvojio više sredstava. Nastojimo održavati dobru popunjenost skladišta, ne samo osnovnim i srednjim artiklima, već i artiklima namijenjenim kupcima koji žele više.
Svakodnevno nastojimo u prodajni asortiman uvesti svjetske novitete. Odjel za nabavu svakodnevno naručuje robu kako bi se popunile zalihe te se informira o tehnološkim novitetima koji svakodnevno pristižu na tržište. Odjel za nabavu redovito pregledava široku ponudu tržišta i nastoji odabrati proizvode koje uključujemo u prodajni asortiman. Zadatak je odjela za nabavu kupovina najboljih artikala koji ovise o potrošnji te prilagodbi cijena. 

Veliku pažnju posvećujemo internetskoj prodaji, u koju konstantno ulažemo. Webshop se stalno unapređuje i dodaju se nova rješenja kako bi se olakšala kupnja. Cilj nam je bio izrada webshopa sa što preglednijom i konciznijom navigacijom, velikom količinom informacija te savjetima za mnoge situacije. Željeli smo u webshop integrirati mnogo dodatnih sadržaja koji će samu kupnju učiniti jednostavnom te mogućnost pogreške ili propusta svesti na minimum. Želimo da se naš webshop istakne među ostalim internetskim trgovinama kako bi kupac mogao izdvojiti našu ponudu kao najkompletniju ponudu na IT-tržištu.

Svaki artikl iz naše ponude moguće je osobno pregledati te se informirati o njegovoj cijeni i sredstvu plaćanja. Kako bi kupovina bila jednostavnija, uz naziv artikla nalazi se slika i status raspoloživosti artikla te tehničke karakteristike artikla. Nakon kupnje svaki registrirani korisnik može iznijeti svoje mišljenje o kupljenom artiklu, koje može poslužiti kao smjernica ostalim kupcima. Ponudu webshopa širimo svakodnevno. Artikli se u webshopu mogu pronaći pomoću klasične tražilice kako bi se pojednostavilo kretanje po stranici. Kupcima je na raspolaganju i filter koji omogućuje pregled novih artikala, pregled artikala po cijeni ili pregled artikala po frekvenciji prodaje.

Kupcima je na raspolaganju i forum na kojem s ostalim korisnicima mogu razmjenjivati iskustva i savjete. Djelatnici tvrtke svakodnevno obilaze forum te se nerijetko problemi riješe i prije nego što kupac posjeti naše prostorne ili servisne prostore. Na forumu uz svakodnevne rasprave o komponentama možete postaviti upite vezane uz reklamacije i jamstvo, poteškoće i nejasnoće vezane uz transport paketa te vaše želje vezane uz komponente koje se još nisu pojavile u našem asortimanu.

Nastojimo biti tvrtka kod koje usluga ne završava kupnjom. Uz vas smo i u trajanju cijelog jamstvenog roka. Stojimo vam na raspolaganju te ćemo se potruditi što prije realizirati jamstvo. Na vaša pitanja tehničke naravi naš će servis rado odgovoriti.
Links svakako svojim postulatima nastoji biti tvrtka kod koje usluga ne završava kupnjom. Stojimo vam na raspolaganju te što je moguće bržom realizacijom u slučaju postavljanja jamstvenih pitanja s vaše strane.

Uvijek stremimo još višem standardu i smatramo da rezultat našeg rada uvijek može biti bolji. Zbog toga neumorno tragamo za dodatnim sadržajima koji će povećati zadovoljstvo kupca. Vođeni ovim ciljem organiziramo akcije i nagradne igre za naše vjerne kupce kako bi im se vratio dio sredstava koje su uložili u nas.

Nastojimo biti primjer među tvrtkama kad je u pitanju odnos prema kupcu i brzina realizacije prodaje. Također, važno nam je najbrže moguće rješavanje jamstvenih pitanja. Opravdane servisne upite vezane uz računalne komponente i konfiguracije u pravilu rješavamo u roku kraćem od sedam radnih dana. Komponente i konfiguracije koje u našem servisu od trenutka ulaska do trenutka izlaska provode manje od 48 sati nisu rijetkost. Razvili smo vlastiti program kako bi što kvalitetnije mogli pratiti tijek procesa reklamacije.

Zbog naše smo dobre organizacije u svakom trenutku u mogućnosti kupcu dati odgovor o statusu njegove reklamacije, opravdanosti samog upita te eventualnim dodatnim troškovima, koji mogu nastati ako zbog propusta kupca nije moguće aktivirati jamstvo. Kupcu šaljemo obavijest o riješenom jamstvu putem odabranog medija te se kupac hitno obavještava čim je jamstvo realizirano.
Orijentiranost kupcu u našem poslovanju vidljiva je u svim segmentima poslovanja, ne samo prilikom prodaje ili rješavanja jamstva. Stalnim kupcima dostavljamo članske iskaznice koje sadrže dodatne popuste i mogućnost sudjelovanja u nagradnim igrama. Gotovo svaki mjesec organiziramo nagradne igre za kupce koji su našli vremena i posjetili nas u našim prostorijama. Kupcima koji zbog mjesta stanovanja nisu u mogućnosti posjetiti nas na „licu mjesta" pošiljke šaljemo na području Hrvatske s mogućnošću plaćanja pouzećem kako bismo im uštedjeli dio sredstava koja bi izgubili plaćanjem bankovne transakcije.
Već smo mnogo godina konstanta na hrvatskom IT-tržištu. Pokušavamo ponuditi što kompletniji paket usluga i proizvoda kako bi bili prepoznatljivi te kako bi novi kupci odmah mogli steći uvid u naše poslovanje. Više nije dovoljno imati tek neke od odlika koje kupac cijeni, već cjelokupni paket. Tvrtke koje u taj paket uključe povoljne cijene, dobru raspoloživost aktualnih artikala, brzu isporuku i rješavanje jamstva te stručan tim zaposlenika mogu opravdano tvrditi da su u svom poslovanju okrenute kupcu.

Dodatnu pažnju posvećujemo logistici unutar tvrtke. Učinkovitost logistike ne mjeri se samo kroz ulaz i izlaz robe, već i kroz količinu robe skladištene unutar tvrtke. Na hrvatskom IT-tržištu pojavljuje se sve više tvrtki koje posluju na principu skladištenja minimalnih količina robe ili poslovanje žele prilagoditi modelu outsorcinga. Outsourcing funkcionira na principu zaprimanja narudžbi te prosljeđivanja narudžbi distributeru koji u određenom roku robu isporučuje tvrtki. Tvrtke koje funkcioniraju po tom modelu posluju bez aktivnog skladišta, što nerijetko rezultira sporošću prilikom isporuke robe ili rješavanja jamstava. Outsorcing je obično opravdavan smanjenim troškovima poslovanja, svježom cijenom ulaznih artikala i zadovoljstvom kupca.

Tvrtka Links u svom poslovanju ne koristi model outsorcinga. Neprestano nastojimo skladištiti što veću količinu robe te pritom zadržati protočnost skladišta. S tim ciljem na godišnjoj razini povećavamo površinu koju unutar naše tvrtke zauzima skladišni prostor. Povećanje površine skladišnog prostora omogućuje nam da konstantno povećavamo broj odmah raspoloživih artikala.

Povećanje broja raspoloživih artikala znatno utječe na brzinu naše isporuke pa tako sve narudžbe postavljene putem webshopa, telefona, maila ili faxa zaprimljene do 17 sati u pravilu šaljemo isti dan preko kurirske službe Overseas. Nakon isporuke paketa kurirskoj službi naši vam djelatnici mogu dati broj pošiljke, što će vam pomoći u lociranju i praćenju vašeg paketa. Slanje pošiljke na dan kad je zaprimljena ne bi bilo ostvarivo bez dobre popunjenosti skladišta.
Dodatni zadaci odjela za logistiku jesu i pravilno skladištenje zaprimljenih artikala, kvalitetno osiguranje pošiljki i paketa koje šaljemo kupcima putem dostavnih službi te kvalitetan i osiguran transport reklamacija kupaca koje prosljeđujemo našim dobavljačima.